Spletno nakupovanje vam želimo olajšati in narediti čim bolj enostavno. Odgovorili smo na nekaj najpogostejših vprašanj naših strank. Vsekakor pa nas za več pojasnil lahko pokličete na telefonsko številko 040/328-391 ali nam pišete na info@ahinsashoes.si


Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Registracija za nakup ni nujno potrebna. Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke, odprite košarico. Na voljo imate tri možnosti:

"Naročite kot gost", če želite nakup opraviti brez registracije. V polja vpišite le vaš naziv, ime in priimek in kontaktni e-naslov.
"Ustvarite račun", če želite ustvariti svoj Ahinsashoes račun, vnesite vse zahtevane podatke.  Na vaš e-naslov boste prejeli potrditev registracije. 
"Prijavi se", če ste že registrirani v spletno prodajalno, vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. 


Zakaj naj se registriram in ustvarim svoj Ahinsashoes uporabniški račun?

Z registracijo si olajšate nakupovanje. Svoje podatke vpišete samo enkrat, na voljo pa vam bodo ob vsakem nakupu.


Kako se registriram?

Prav tako lahko izberete Moj račun v zgornjem desnem kotu spletne strani, kjer lahko opravite registracijo. Tukaj lahko spremljate status aktualnih nakupov in zgodovino vaših naročil.

 
Kako naročim izdelek?

Izberete in dodate izdelke v nakupovalno košarico s klikom na gumb 'v košarico'. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb »Na blagajno«. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupom«.

1. Vpišete podatke za začetek naročila, kot gost ali kot registriran uporabnik.

2. Vpišite naslov za dostavo. Obvezen je vnos kontaktne telefonske številke za dostavo. 

3. Pri načinu pošiljanja lahko izberete GLS ali osebni prevzem. Pošiljanje je za kupca brezplačno.

4. Izberite način plačila:
- z izbiro bančnega nakazila, boste na e-naslov prejeli podatke za plačilo. 
- varno plačevanje prek vmesnika PayPal, tudi brez registracije. 
             PayPal Credit Cards
Ne pozabite potrditi polje, da se strinjate z našimi pogoji storitev.
Izbiro načina plačila, potrdite s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila".

5. Vaše naročilo je uspešno oddano. Po prejetju plačila na naš račun bo vaše naročilo avtorizirano.
O avtorizaciji naročila boste obveščeni prek vašega e-poštnega nabiralnika. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.


Kakšen je rok dobave?

Čevlji Ahinsashoes se izdelujejo ročno. Rok dobave je 3-6 tednov, odvisno od obremenjenosti proizvodnje. Več na Dobavni rok in dostava.


Ali cene vsebujejo DDV (davek na dodano vrednost)?

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).


Ali lahko izdelke vrnem ali zamenjam za drug izdelek?

Da, v kolikor izdelki niso zadovoljili vaših pričakovanj ali vam ne ustreza velikost, barva ipd.,  jih lahko v roku 14 dni vrnete ali zamenjate s komentarjem o razlogih za vračilo. Postopek in pogoji za menjavo ali vračilo izdelkov je podrobneje objavljen tukaj.


Ali so vsi izdelki na zalogi?

Obutev Ahinsashoes je proizvedena ročno in po predhodnem naročilu. V glavnem obutve nimamo na zalogi, saj je na voljo preko 75 različnih modelov, velikostnih številk od 27 do 51. V kolikor pa je izdelek na zalogi, je to objavljeno na spletni strani izdelka pod informacijo o količini. Kadar vam naročenega izdelka ne moremo zagotoviti, si pridržujemo pravico, da od naročila odstopimo. O odstopu od naročila vas bomo pravočasno pisno obvestili in vrnili vaš denar.  Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

Kaj se zgodi, če me v času dostave ne bo doma?

Dostavljalec vas bo še pred dostavo poklical po telefonu, da se dogovorite za termin dostave. Zato je pomembno, da pri naročilu, poleg naslova za dostavo, vpišete tudi vašo telefonsko ali GSM številko, kjer ste dosegljivi.