Garancija / Reklamacije

Storili smo vse, da bi zagotovili, da bodo vaši čevlji Ahinsashoes najvišje kakovosti in vam dolgo služili v vaše zadovoljstvo :)

Če ste vseeno našli razlog za pritožbo, se obrnite na nas po e-pošti ali telefonu info@ahinsashoes.si oziroma 00386 40 328 391.

Preden vložite zahtevek, bodite prijazni in pregledajte naslednje točke:

  • za vložitev zahtevka so zavezujoči Pogoji uporabe, ki ste jih prejeli s čevlji
  • zahtevek morate urediti takoj po odkritju prve težave
  • čevlji, ki jih reklamirate, morajo biti v brezhibnem higienskem stanju (čisti in brez vonja)
  • pritožbe ni mogoče uveljavljati z običajno obrabo (na primer, pretirano obrabljeni čevlji niso razlog za pritožbo - lahko pa poskušamo popraviti :)) POMEMBNO - če je vaš čevelj nekje, le na nekem določenem delu neenakomerno obrabljen (na primer, da je na predelu pete bolj obrabljen kot na drugih delih čevlja, strogo priporočamo, da se posvetujete z vašim zdravnikom ali fizioterapevtom - neprimerna hoja lahko negativno vpliva na vaš mišično-skeletni sistem, glejte več v Pogojih za uporabo)
  • ob pošiljanju čevljev je potrebno priložiti dokazilo o nakupu ali številko naročila, opis napake in vaše popolne kontaktne podatke (številko mobilnega telefona in elektronske pošte itd..)
  • po prejemu čevljev, vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času